پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119177
ترويج خرافه گرايي با ارسال انبوه پيامک‌ براي بخت گشايي و زبان‌بند+عکس
تاریخ انتشار : 1393/07/19 11:52:46
نمایش : 1548
در حالي که مخابرات در حالت عادي درآمد زيادي از ارسال پيامک ها به دست مي آورد، پيامک هاي مربوط به بخت گشايي و ... را نيز به صورت انبوه از سامانه‌هاي ارسال پيامک براي مشتريان خود ارسال مي کند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همه افرادي که از تلفن همراه استفاده مي کنند روزانه به طور ميانگين 5 تا 10 پيامک تبليغاتي را دريافت مي کنند که از طريق مراکز ارسال پيامک انبوه ارسال شده است.

مخابرات بدون در نظر گرفتن نحوه استفاده هر شخص از سيستم هار ارسال انبوه پيامک، اين امکان را به هر کسي داده است تا پيامک هاي خود را به صورت انبوه به ديگران ارسال کند و در اين ميان محتواي اين پيامک ها قابل کنترل نيست.

روزانه درآمد زيادي از طريق واگذاري خطوط ارسال پيامک انبوه و همچنين ارسال اين پيامک ها نصيب مخابرات مي شود.

در اقدامي جالب يک سامانه ارسال پيامک انبوه، پيامکي تبليغاتي با مضمون اشاعه فرهنگ خرافه گرايي ارسال کرده است.

در اين پيامک شماره تماسي جهت بخت گشايي، رزق و روزي، زبان بند، چشم زخم و ... داده شده است تا مردم بتوانند از طريق اين شماره با يک تماس و واريز وجه نقدي به يک حساب بانکي خدمات مربوط به خرافه گرايي را دريافت کنند.

خاطرنشان مي شود بسياري از کلاهبرداران با استفاده از اين شيوه از جوانان اخاذي کرده و با وعده هاي دروغين آنها را فريب مي دهند و اين عمل يک موضوع غير قانوني در کشور است.

با توجه به اين موضوع اين سوال مطرح مي شود که ايا درآمد فعلي مخابرات کم بوده که دست به دامان ارسال پيامک‌هاي غيرقانوني شده است؟

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html